جهت اطمینان از قیمت و موجودی محصول، قبل از ثبت سفارش حتما تماس حاصل فرمایید 🙏

راهنمای خرید و معرفی انواع صندلی‌های زیبایی و کشت مو

امروزه استفاده از تجهیزات پزشکی به روز و با کاربری ساده، در بین پزشکان و متخصصین حوزه سلامت و زیبایی بسیار رواج یافته است.

از جمله ی این تجهیزات می توان به تخت پوست و زیبایی برقی اشاره نمود.

تخت های زیبایی برقی قابل استفاده در محیط هایی همچون کلینیک ها و مطب های زیبایی پوست و مو لیزر و سالن های زیبایی و آرایشگاهی می باشند.

این تخت های برقی همچنین به عنوان تخت معاینه در انواع تخصص های پزشکی نیز کاربرد دارد.

چنانچه در حال جمع آوری اطلاعات جهت خرید تخت پوست، تزریق و کاشت برقی می باشید این مقاله اطلاعات لازم در این خصوص را به شما ارائه می تماید.

 

علت اصلی رواج این تخت ها یا صندلی های برقی پزشکی را می توان استفاده راحت کاربر از آنها دانست.

با استفاده از این تخت ها، پزشک یا متخصص تنها با فشردن دکمه ی مورد نظر خود بر روی ریموت کنترل تنظیم دلخواه خود را بر صندلی برقی اعمال خواهد نمود.

تنظیم دقیق تخت پوست و زیبایی برقی به متخصصین این اجازه را می دهد تا با دقت و تمرکز بیشتر و تحت زوایای دقیق اعمال شده به صندلی، به پیاده سازی دانش خود بر روی مراجعین بپردازند.

 

موارد استفاده ی تخت پوست زیبایی برقی

فعالیت ها و خدمات بسیاری، با استفاده از این تخت زیبایی قابل انجام می باشد.

از جمله ی این موارد می توان به خدمات پوست، مو، لاغری و لیزر اشاره نمود.

مواردی همچون کاهش چین و چروک های پوست، ایجاد تغییراتی در فرم برخی از عناصر صورت، ایجاد استحکام و قوام برای پوست، از بین بردن انواع لک و جای زخم بر روی پوست از جمله فعالیت هایی هستند که در کلینیک ها و مطب های زیبایی انجام می شوند.

از دیگر موارد می توان به خدمات لاغری، تزریق فیلر، از بین بردن موهای زائد و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

در تمامی فعالیت های انجام شده در حوزه زیبایی و همچنین در سالن های آرایشگاهی و نیز به عنوان صندلی یا تخت معاینه، می توان از تخت پوست و زیبایی برقی استفاده نمود.

تخت زیبایی برقی، تختی راحت و کاربردی

تخت پوست و زیبایی برقی علاوه بر راحتی کاربری برای متخصصین، برای مراجعین و زیبایی جویان نیز تختی بسیار مناسب و راحت می باشد.

مراجعین با قرار گرفتن بر روی این تخت کاملا احساس راحتی می نمایند. تخت زیبایی برقی قابلیت هایی نظیر تنظیم زاویه قسمت پشتی یا تکیه گاه، تنظیم زاویه قسمت پا و نیز تنظیم ارتفاع را دارا می باشد

 

 

این تخت یا صندلی برقی امکان تنظیم شدن در موقعیت ها و زوایای مختلفی را فراهم می سازد.

در مواردی می توان بنابر نیاز آن را به یک تخت معاینه مسطح تنظیم و تبدیل نمود.

گاهی می توان آن را به صورت یک صندلی پزشکی یا صندلی معاینه پزشکی در حالت نود درجه و یا با زاویه مورد نظر درآورد.

قابلیت تبدیل شدن راحت حالت های تخت و صندلی به یکدیگر، در مواردی پزشک یا متخصص را از تهیه و خرید تخت معاینه به صورت مجزا بی نیاز می نماید.

در نتیجه فضای کمتری در مطب یا کلینیک اشغال شده و نیز نیازی به جابجایی فرد مراجعه کننده و قرار گرفتن بر روی تخت معاینه ای مجزا نمی باشد.

تنها با فشردن یک یا دو دکمه از ریموت کنترل می توان صندلی زیبایی پوست و مو را به یک تخت معاینه تبدیل نمود.

 

چنانچه متخصصین نیاز به ایجاد تغییر در شیب کلی تخت پوست و زیبایی برقی را داشته باشند می توانند از تخت یا صندلی پوست و موی چهار موتوره استفاده نمایند.

تخت زیبایی برقی چهار موتوره علاوه بر تمامی تنظیماتی که در تخت زیبایی سه موتوره وجود دارد این قابلیت را دارند که شیب دار شوند.

لذا کامل ترین تخت زیبایی برقی، تخت پوست و موی برقی چهار موتوره می باشد.

 

موتورهای تخت پوست و مو برقی

اصلی ترین قطعات بکار رفته در یک تخت زیبایی برقی موتورها و سیستم الکتریکی آن می باشند.

متخصصین پزشکی و زیبایی با استفاده و بکارگیری تخت های زیبایی برقی دیگر از بابت وزن زیاد بعضی از مراجعین خود نگرانی نخواهند داشت.

تخت های معاینه نرمال قادر به تحمل وزن های محدود تا 130 کیلوگرم می باشند. هر چند با اعمال تغییراتی بر تخت های معاینه میزان تحمل وزن آنها را تا 200 کیلوگرم نیز می توان افزایش داد.

اما برای یک صندلی یا تخت پوست و زیبایی برقی آستانه تحمل وزن بسیار بالا می باشد.

 

ویژگی های ممتاز حرکتی موتورها

هنگام استفاده از تجهیزات هتلینگ برقی پزشکی از جمله تخت بیمارستانی برقی و تخت پوست و زیبایی برقی، توجه به حرکت اولیه و توقف نهایی این تجهیزات بسیار مهم می باشد.

حرکت اولیه موتورها باید به حدی آرام، ملایم و تدریجی باشد که بیماران و زیباجویان در اثر تغییر این وضعیت اولیه هیچ گونه ضربه یا تکان ناگهانی را احساس نکنند.

همچنین ایشان در هنگام توقف در پایان تغییر وضعیت تخت نیز نباید هیچ گونه توقف ناگهانی و ایست شدید را تجربه نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده، حرکت کاملا یکنواخت و بدون نوسان موتورها در مسیر حرکت نیز از ویژگی های ممتاز برندهای مورد استفاده می باشد.

از دیگر موارد می توان به استفاده از متریال بسیار با کیفیت در ساخت سیستم الکتریکی و موتورها، خواص عایق بودن موتورها و ضمانت موتورها اشاره نمود.

ساختار تخت زیبایی برقی

تخت های زیبایی برقی علاوه بر موتورها و سیستم الکتریکی از اجزای دیگری نیز تشکیل یافته اند.

 

رویه‌هایABS

رویه های ABS که از مواد بسیار با کیفیت و زیبا ساخته می شوند در سه ناحیه از محصول استفاده می شوند. یکی در قسمت پایین تخت و بر روی پایه ها و اسکلت فلزی کار و همچنین در قسمت های دیگری چون پشت تکیه گاه و پشت قسمت پا نیز استفاده می شوند. این رویه ها علاوه بر زیبایی صندلی، انجام نظافت و ضد عفونی صندلی را ساده و راحت می نمایند

 

فوم تشک تخت پوست و زیبایی برقی

پزشکان و متخصصان نیاز به تختی دارند که در اثر استفاده ی مکرر مراجعان در قسمت نشمینگاه گودی و فرو رفتگی ایجاد نشود.

در عین حال این تخت زیبایی باید برای زیبا جویان و مراجعین راحتی ایشان را به همراه داشته باشد.

نوع فوم بکار رفته در تخت پوست و زیبایی برقی بدمد از فوم سرد می باشد.

فوم سرد بهترین انتخاب برای قسمت تشک تجهیزات بیمارستانی، زیبایی و درمانی می باشد.

با بکار بردن این نوع فوم در یک تخت پوست و مو برقی، علاوه بر راحتی و استحکام محصول، هیچ گونه گودی و فرو رفتگی را در اثر استفاده مراجعین شاهد نخواهیم بود.

 

رویه چرمی تخت زیبایی برقی

رویه چرمی بکار رفته در تخت زیبایی برقی مهرنامی تهیه شده از چرم مصنوعی می باشد.

چرم استفاده شده در قسمت رویه ی فوم این صندلی های برقی از با کیفیت ترین برندهای چرم موجود در بازار تجهیزات پزشکی تهیه می شود.

کیفیت چرم بکار برده شده چنان مطلوب است که در اثر نشستن مراجعین بر روی آنها، هیچ گونه کشیدگی، شل شدگی، کمرنگ شدن و تغییر رنگ را در مرور زمان مشاهده نخواهیم کرد.

همچنین در اثر استفاده از مواد شوینده ی استاندارد جهت نظافت و ضد عفونی چرم، شاهد هیچ گونه تغییر رنگ و افت کیفیت در چرم نخواهیم بود.

 

خاصیت easy cleaning چرم ها به گونه ای خواهد بود که با کشیدن آرام و بدون فشار دستمال آغشته به مواد شوینده و آب بر روی چرم، عمل نظافت چرم انجام می گردد.

چنانچه به صورت اینترنتی رنگ چرم صندلی زیبایی خود را انتخاب می نمایید، همکاران ما رنگ های انتخابی شما در کالیته رنگ را از نزدیک عکسبرداری کرده و برای شما ارسال می نمایند تا انتخاب دقیق و کاملی برای رنگ چرم تخت صورت گیرد.

 

انواع کاربردهای دیگر تخت زیبایی برقی

تخت پوست و زیبایی برقی با نام های زیادی در بازار تجهیزات پزشکی و نیز در میان متخصصین زیبایی شناخته شده است.

از نام های دیگر آن می توان به صندلی زیبایی برقی، تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی، تخت لیزر برقی، تخت پاکسازی پوست برقی، تخت اپیلاسیون برقی، تخت پوست و مو برقی و سایر موارد اشاره کرد.

این تخت زیبایی برقی در تمام امور مربوط به حوزه زیبایی قابل استفاده می باشد.

در ابتدای نوشته به تعدادی از فعالیت هایی که با استفاده از این تخت انجام می شوند اشاره گردید.

از دیگر موارد می توان به تزریق ژل و بوتاکس، امور مربوط به کاشت مو و ابرو، پاکسازی پوست، لیفت، رفع نواقص بینی، چانه، لب، افتادگی پلک، خدمات ناخن، پیرسینگ، زاویه سازی صورت و بسیاری از موارد مربوط به جوانسازی پوست و زیبایی اشاره نمود.

 

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.